De TipTopPlus verschijnt viermaal per jaar: de uitgave januari-februari-maart, de uitgave april-mei-juni, de uitgave juli-augustus-september en de uitgave oktober-november-december. Op die wijze kan de TipTopPlus perfect inspelen op seizoenstrends, eigentijdse onderwerpen, actuele zaken en lokale of streekgebonden wetenswaardigheden of vraagstukken.
De TipTopPlus is er voor het hele gezin, jong en oud. Daarop zijn ook alle rubrieken en onderwerpen afgestemd. Vervolgens worden advertenties en advertorials weer op die rubrieken afgestemd. Daar heeft de lezer veel aan, maar u als adverteerder al helemaal. Die ene prikkel uit een artikel kan net dat ene beslismoment worden om via uw advertentie of advertorial naar uw winkel of webshop te gaan.
Consumenten kunnen de TipTopPlus gericht of spontaan GRATIS meepikken. Dat kan via een van de vele afhaalpunten.
De TipTopPlus heeft een bereik van maar liefst ruim 100.000 inwoners met een oplage van ten minste 10.000 stuks. En die oplage zal groeien naarmate het magazine meer bekendheid, meer vertrouwen en meer interesse verwerft.
Kwaliteit
Wij kiezen voor kwalitatief hoogstaande advertenties en advertorials van winkeliers en andere ondernemers die meegaan met de tijd en de seizoenen.
De TipTopPlus richt zich met 30 rubrieken en meer dan 100 onderwerpen op alledaagse zaken, beslommeringen en vragen. Maar ook op de vele behoeften en feel-good-momenten van Jan en alleman. De TipTopPlus besteedt veel aandacht aan zijn lezers, maar vooral ook aan zijn adverteerders. Gezamenlijk zorgen wij immers voor een topnummer, ieder seizoen opnieuw!
01
Omdat iedere uitgave drie maanden gelezen wordt, adverteert u eigenlijk dat hele kwartaal met één advertentie. De TipTopPlus ligt ook drie maanden op leestafels en in wachtkamers.
02
De TipTopPlus is een uitgave die óók digitaal ingezien kan worden. Wij prikkelen de digitale lezer door teasers om alsnog de uitgave gratis op te halen bij een van de drukbezochte afhaalpunten.
03
Met een oplage van 10.000 stuks en onze website bereiken wij maar liefst 100.000 inwoners. Ophaalpunten: Venlo, Blerick, Hout-Blerick, Tegelen, Belfeld, Steyl, Velden, Lomm en Arcen.
04
Adverteren kan in vele vormen en maten, met foto, logo of foto van een seizoensproduct of aanbieding. Zo kunt u ervoor kiezen om in één of meerdere seizoenen te adverteren.
05
Als u een advertentie of advertorial afneemt, kunnen wij lezers daarin bijv. wijzen op een prijslijst, actiefolder etc. die men via onze website meteen kan inzien of downloaden.
06
Wij bieden de kans om aan uw advertentie een (prijs)actie te hangen, zoals een kassabonactie of een uit te knippen waardebon. Ook hiermee trekt u meer klanten naar uw zaak.
01
De rubrieken en onderwerpen spelen in op de behoeften, vragen en twijfels van alledag. Wij geven onze lezers ook de ruimte om vragen te stellen, ideeën te opperen of de redactie te wijzen op tips.
02
De onderwerpen zijn hedendaags, nieuwerwets of trendy. De gekozen onderwerpen veren mee met de tijd, het seizoen, de feestdagen, een specifieke periode van nu of de wetenschap van morgen.
03
De TipTopPlus is geen nieuwsblad, maar wel een magazine, met oog en oor voor de actualiteit van de dag, de publieke opinie of de opgeworpen twijfel door misvattingen of de media.
04
De TipTopPlus zet aan tot actie, zet aan tot denken en zet vooral aan tot creativiteit. Ook als het gaat om de hulp bij keuzes of aankoopbeslissingen, kopen, vergelijken en afwegen.
05
Wat speelt er op financieel, fiscaal of juridisch vlak? Wat beslist de rechter? Wat zegt de wetenschap? Wat wijst onderzoek uit? Kortom: wat is interessant of belangrijk om te weten?
06
Als er een advies te geven is, zal de TipTopPlus dat niet nalaten. Het kan om iets spitsvondigs gaan, een goede raad, een agendamoment of een verwijzing naar onze website voor meer informatie.